SØNDAG FJERDENOVEMBERTJUETOLV

Categories Hverdag

Det er søndag, og den dagen i uka skjer det alltid lite. Dårlig være har det også vært, og jeg hadde veldig lyst på kake. Jeg leitet litt rundt på nettet, etter en oppskrift på kake som det ikke var så mye ingredienser i, og var relativt fort gjort å røre sammen. Endte opp med å få med meg Oskar på rullekake, og den ble ganske god. Vi hadde på sukker og et tynt lag med vaniljesaus, og jeg må virkelig si at det er noe å anbefale!!! Det var første gang jeg lagde det, og en den ble naken – rullet den nemlig med den stekte siden sånn at den kom inn i kaken hvis du skjønner. Men den var utrolig god for det.

 

Resten av dagen går til å slappe av å lade opp til en ny uke. For øyeblikket sitter jeg og koser meg sammen med Simba foran Skal vi danse på TV-skjermen. Hva skal du gjøre resten av dagen og utover kvelden?

2 kommentarer

2 thoughts on “SØNDAG FJERDENOVEMBERTJUETOLV

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *