KAN VEL IKKE LEGGE SEG NÅ

Categories Hverdag

Dagen startet med at vekkerklokka ringte rundt 08:30, og jeg gjorde meg klar for jobb til 10:00. Fikk gjort et godt stykke arbeid der før mamma og jeg tok oss en tur til byen. Trengte nemlig nye pensko til julebordet, og det verste er at jeg har så vanskelig føtter. Er sååå lite sko som passer meg egentlig. De skoene som jeg egentlig ønsker meg og vil ha, kan jeg ikke bruke fordi de ikke passer meg!!! 

Julebordet ble holdt på Qualiti Hotel Klubbhus, og vi var en gjeng på 12 stykker som koste oss masse. Var utrolig god mat der, og jeg endte opp med en juletallerken som innholdt eggerøre, roasbiff, julepølser, medisterkaker, surkål og rødkål. Men så må vi ikke glemme den ribba da ♥ Ble utrolig mett av den første tallerken jeg tok, og så måtte jeg jo stappe i meg litt dessert. Da ble det sjokolademousse, men da hadde jeg fått dosa mi. Mens vi nærmet oss slutten på maten, kommer Jens Pikenes med en liten minikonsert før den heftigste konserten han hadde litt seinere på kvelden. 

BH-gjengen rigget seg plass i hallen hvor konserten skulle holdes, og vi holdt oss helt bakerst. Men da konserten startet rigget de fleste av oss foran ved scenen. Det vaar ganske mange fans der, og noen så ut til å være skikkelig blodfan. De tok så mye av at det nesten var litt flaut å være vitne til dem. Jeg snek meg inn mellom de krokene jeg kunne komme meg frem ved, og hadde kamera fremme. Kan vel si at det ble tatt over 300 bilder tilsammen – pluss litt film også. (Bilder, og kanskje film, kommer i morgen) Det var ganske god stemning under julekonserten. Et vinglass var det også noen som klarte å knuse. Noen tok så mye av at de begynte å danse på bordene, og vaktene måtte ta et tak inn. Men det var utrolig morsomt, og jeg juger ikke hvis jeg sier at dette må være den beste kvelden på leeeenge – kanskje noensinne. Tror ikke jeg klarer å sette ord på mer av hva jeg kan si om det. Dere skal hvertfall få se opplevelsen min gjennom bilder(film) jeg har tatt fra kvelden! Jeg har hvertfall masse å holde på med i morgen.

 

En liten smakebit… Gled dere til i morgen!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *