JEG LEVER FORTSATT

Categories Hverdag

Selv om det er ganske stille her på bloggen, lever jeg fortsatt. Har ikke tenkt til å skrive mye, for jeg har bare en arm å skrive med, som igjen fører til at det ikke går fullt så like fort med skrivingen. Siste uken før vinterferien var jeg bare på skolen på mandagen, før jeg ble operert på tirsdagen og lå over på sykehuset til onsdagen. Om 1½ uke skal jeg tilbake på sykehuset igjen for å ta av gipsen. Kjenner at jeg gleder meg masse til det, for det er litt tungt å gå med det. Jeg har også trent den opererte hånda. Her i dag klarte jeg ordentlig å ta på lillefingeren min med tommelen. Og tidligere har jeg vært innom de andre fingrene. Dette var en av øvelsene jeg fikk beskjed å gjøre fra en fysioterapaut jeg snakket med før jeg dro hjem fra sykehuset. Og fremover blir det også flere timer på sykehuset og med fysio. for å trene opp deler av armen igjen. Lurer litt på hvordan arret ser ut når gipsen skal av. Kan kjenne stingene litt når jeg vrir så smått på armen i gipsen. 

Her i går tok Tiril og jeg bussen til revetal litt før 13:00 tiden. Vi skulle en tur opp til tante og kose oss. Wordfeud er en veldig populær app på mobilen for tiden, og jeg har fått med meg både Tiril og Oskar på det. Men hos tante spilte vi det med brettspill, og vi koste oss masse. Kjøpte også med oss litt godis, og senere lagde vi middag – kyllingnudges og chips. Hadde en fantastisk fin dag, og på kvelden tok vi bussen hjem igjen. 
Nå skal jeg kose meg videre, med Hotel Cæsar rullene på TV-skjermen. ØNSKER DERE EN FIN TORSDAGSKVELD! ♥ 

Her er også noen instagrambilder som er blitt tatt i det siste.

 

Litt fargeforskjell på hendene

 

Familiebursdag for min kusine som ble 1 år

Dagen etter jeg brakk håndleddet, kom min tante Linda innom med en liten gave. Eller var den så liten… Var masse som falt i smak her.

 


Søstertur til Revetal

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *