TILBAKE PÅ SKOLEBENKEN IGJEN

Categories Hverdag

Da var helgen og den ekstra lange vinterferien over, for min del. Kjenner at det har blitt alt for lange dager når jeg gikk hjemme forrige uke også. Kjenner også at jeg sov for mye da jeg var på sykehuset, for på fridagene mine og i ferien har jeg vært oppe mellom 08:00 og 09:00, samtidig som jeg har vært våken flere ganger iløpet av nettene. Men i morgen er det tilbake på skolebenken igjen, og hverdagen er i rute. Neste hvertfall. Treninger må jeg nok vente med, hvor jeg har fått beskjed om å ikke være i kontakt med sport i 2 måneder. Dette for å få det stygget bruddet mitt til å gro på en ordenlig måte. 
Kjenner at det er tungt å skrive med bare en labb, så det blir ikke så mye lenger med tekst. Dagen i dag har vært fantastisk, med nydelig vær og god middagsbesøk av mormor og hennes samboer som ble 70 år i dag! De kom i 15-tiden, og dro ikke før i 19-tiden. Med andre ord har vi kost oss masse inne i dag med en liten del av familien.  Håper dere også har hatt en fin dag, så får dere kose dere masse resten av kvelden som er igjen. Jeg skal ta kvelden, for i morgen er det opp kl. 05:50 igjen. Sov godt ♥



 
Har så lyst til å kalle dette bildet “vinterprinsessen”. En kald tone i bildet,
men smtidig en liten del av noe varmt som passer så godt sammen.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *