TORSDAG?

Categories Hverdag

Er det virkelig torsdag? Allerede? Ukene bare flyr avgårde. Må tro noen har satt opp hastigheten. Til søndag er det 3 uker siden jeg brakk håndleddet, og jeg må virkelig si at det er tungt til tider å gå med gips. Har det heldigvis ikke rundt hele armen, og over igjen er det surret bandasje. Syns det har vært snart 3 lange uker. Brakk jo håndleddet søndag 10. Februar på håndballkampen i første omgangen. Ble operert to dager senere, og til mandag skal jeg på første kontroll. Håper på gode halvveisresultater, å høre hvordan det egentlig ligger an med armen min. Har en liten følelse at det ikke lukter så veldig godt under gipsen, og gleder meg veldig til den skal av. 
Har også fått bedre søvnnetter, og våkner ikke 6-8 ganger og nesten hver time. Sånn var det første natten, hvor jeg bare fikk 3 timer til sammen med søvn, og jeg skulle på skolen dagen etter. Nå kan jeg våkne noen få ganger iløpet av natten, og jeg har også fått flere netter med sammenhengene søvn – men stått opp tidlig.
I dag syns jeg skoledagen har vært lang, men vi hadde ganske kort dag. Vi skulle være ferdig på skolen 15:00, men fikk gå 13:30 fordi vi ikke hadde lærer den siste økten. Kjenner at det var ganske deilig, for jeg skal bort kl. 17:00. Da skal jeg spise litt først, før det blir et kinobesøk. Skal se Den gode læreren. Det var den mest interessante filmen som gikk i dag, så da får vi se hvordan den er. Har ikke så mye mer interresant å skrive og dele med dere. Men med en gang jeg har noe å fortelle skal jeg komme med det ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “TORSDAG?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *