RESULTAT AV OPERASJON

Categories Hverdag

I dag var det tilbake på sykehuset igjen for kontroll. Først ble det litt venting til vi skulle inn å få klippet av gipsen. Armen ble lett som en fjær da den forsvant, og skulle egentlig ønske at jeg hadde på den nå for å beskytte armen. Føst satt jeg meg på en stol med armen på en slik kontrollseng. Etter at legen hadde klippet av gipsen og jeg fikk se det, ble jeg svimmel, kvalm, ør og så stjerner. Begynte å brekke meg litt, og da legen kom tilbake fikk jeg legge meg ned. Det hjalp for å si det sånn. Mens hun nappet og dro ut stingene stirret jeg i taket eller veggen. Orket ikke å se på og bli enda mer svimmel og kvalm. Jeg fikk på meg plasterbandasje som skal være på i ett døgn. Når det blir sol og sommer skal jeg heller ikke få noe sollys på det – dette for at arret ikke skal bli mer merkbart. 

 

Mens pappa og jeg ventet på neste time hos fysioterapauten, tok vi oss en tur til kiosken for å få tiden til å gå. Jeg ble vist noen øvelser jeg skal gjøre, og jeg må virkelig si at dette gjorde vondt. Håndleddet er stivt etter å ha vært gipset i sin stilling i 3 uker. Gleder meg så til denne behandlingen er over, og armen er på plass igjen – selv om det blir mye trening og en del smerter (hvertfall nå i starten)

 


Her er røntgenbildet etter operasjonen. Er satt inn en gjernplate for å støtte opp, og er skrudd sammen med ÅTTE skruer!

1 kommentar

1 thought on “RESULTAT AV OPERASJON

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *