DET ER SØNDAG

Categories Hverdag

For meg føles det ut som det er mandag allerede. På fredag var jeg nemlig hjemme for å jobbe med fotooppgaven. Mamma startet ikke på jobb før litt senere, og da tok vi oss en tur til byen. Det har heller ikke vært en så spennende helg for min del. Var alene hjemme store deler av dagen i går hvor alle de andre var på fotballcup. Da gjorde jeg akkurat det jeg følte for. Fikk ryddet og ommøblert litt på rommet, men det var ikke så lett som jeg hadde trodd. Armen min er fortsatt ikke helt som den skal, og jeg trener den hver dag. Går an å bøye den i ca. 10 grader , men det positivet er at det har blitt mye bedre. Klemmetaket har blitt sterkere. Gleder meg bare til den er helt bra igjen. Men rommet mitt ble ferdig tilslutt, og tok livet med ro til de andre kom hjem seinere på kvelden. Da ble det slengt inn grandiser i ovnen til middagen, og det smakte veldig godt, selv på en lørdag.

I dag fikk jeg sove helt til 11:00. Var utrolig deilig. Klarte ikke å komme meg i seng før seint, og sovne gjorde jeg ikke før i 01:30 tiden (fra 00:00 og utover er seint for meg). 
Solen skinner, snøen smelter og våren er blitt synelig. Det skal bli så deilig å nærme seg sommeren med store skritt.  Jeg får heller komme tilbake til bloggen senere. Blogglysten er ikke helt på topp, så jeg får komme tilbake senere. Husk også spørsmålsrunden jeg har gående her. Jeg kommer ikke til å svare på noen hvis det blir få spørsmål, så det er bare å spørre i vei.

 

Det er vår!

1 kommentar

1 thought on “DET ER SØNDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *