DET ER PÅSKEFERIE

Categories Hverdag

Jammen har det vært stille fra min side i ferien. Har hatt lite på hjertet som jeg har villet dele, og ellers har jeg ikke hatt noen høydepunkter eller mål med ferien. Ingen spesielle planer som å dra på fjellet eller andre steder er blitt lagt. Men er like deilig å være hjemme også. I går dro gutta opp til Revetal, så her hjemme er det bare pappa og jentene. Utrolig deilig med andre ord, og noen ganger skulle jeg ønske vi bare var to søsken.

På mandag var jeg en tur på badeland. Har ikke vært der før, så det var mitt første besøk. Er heller ikke noe jeg kommer til å gjøre ofte, for slike ting er dyrt syns jeg. Men godt man kan kose seg litt ekstra en gang i blant – hvertfall når det er ferie! Deilig er det også når man kan sove lenge å ta igjen de tapte timene med søvn man ikke har fått når man må tidlig opp på skolen, og det i tillegg blir noen seine kvelder. I dag måtte jeg opp 07:15, for jeg var så dum å sette opp time hos fysio 08:30 på morran. Jeg trodde det var skole denne uken også (da jeg satte den opp), så jeg tenkte at det var like greit å få det unna tidlig på dagen. Men, men…. Plaget meg ikke, og det er så nydelig ute nå som det er blitt lyst så tidlig på morgen. 
Fysio var også veldig fornøyd med fremgangen av armen min. Jeg bruker den mer i hverdagen nå, og prøver og bruke den så mye som mulig normalt. Var der bare i 10 min, og det ble tøying av leddene. Syns det er utrolig deilig når hun gjør det, selv om det er utrolig vondt. Men jeg tenker mer på å nyte og ikke klage! Nå skal jeg tilbake igjen den 4. April, og da skal jeg også på kontroll hos overlegen og ta røntgen og andre sjekker om hvordan det har gått. Det jeg ser mest til er å spille håndball igjen, selv om det er en god og lang stund til enda…

Nå skal jeg fortsette og kose meg videre i ferien. Dagn går jammen meg fort! Nyt det fine påskevære.

Tiril og jeg satt ute i går og koste oss i sola. Men litt kaldt enda.


Fin solnedgang her om mandagen.

 

Hvis du vil ha litt flere oppdateringer fra meg, er jeg å finne på instagram//pernillelevorsen

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *