FOTO – 17. MAI TOGET 2013

Categories Bilder

Det ble ikke det mest perfektet været  i dag, men utrolig deilig har det vært. Ikke for varmt og ikke for kaldt. Akkurat som vi vil ha det. Sto opp til morgen i dag og lagde meg en god og lettvind frokost – havreknekkebrød med leverpostei. Festdrakten som har hengt fremme og klar i to uker nå, kunne jeg endelig ta på meg. Familien på seks tok en gåtur inn til byen. De to minste valgte å gå i toget, og vi andre sto på sidelinjen og fulgte strømmen. I år ble det ikke tatt så veldig mange bilder fra toget, men noen ble det. 

På hjemveie svippet vi innom bensinstasjonen for en softis. Hva er vel 17. Mai uten is? Ellers har vi kost oss hjemme med en god lunsj ute på terrassen, under paviljongen. Litt senere hadde Byskogen Skole arrangement. Vi barna tok en liten tur dit, og vi var ikke de eneste. Mnage hadde kommet for å leke, men stort sett gikk jeg bare rundt for å se. Var noen kjente der i år også, og de tre minste prøvde fiskedammen og litt andre leker. Etter en times tid ruslet Oskar og jeg hjem igjen, og siden da har bunaden blitt tatt av og skiftet til litt lettere plagg. Dagen har har vært veldig fin og rolig. I kveld skal vi grille og kose oss masse, og så skal langhelgen nytes før det er to eksamener som strekker seg over hele neste uke.

Håper alle har hatt en kjempefin 17. Mai feiring, og så må dere kose dere masse resten av dagen. Legger ved bilder fra Tønsbergtoget.

 

1 kommentar

1 thought on “FOTO – 17. MAI TOGET 2013

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *