I EKSAMENSTIDEN

Categories Hverdag

Jaja, så fortsetter vi, og jeg er enda ikke ferdig. Har prøvd å få tatt noen bilder til oppgaven, hvor jeg har valgt en oppgave som sier at tema er NÆRHET. Jeg har valgt å bruke mennesker, og har tenkt på familiebilder. Har nå hatt en liten runde ute med mine tre yngre søsken, men bare to av de var mest villig til å hjelpe meg. Prøvde å trøste de med at det er den SISTE skoleoppgaven for en stund hvor de er nødt til å stille opp. I kveld skal hele familien være foran kamera – bortsett fra meg som må ta bilder. Mamma syns det var litt dumt, for jeg tror hun ønsker seg et familiebilde der alle oss seks er samlet. Men nå håper jeg de planene jeg ser for meg fungerer godt nok for sensor som skal vurdere arbeidet mitt. Jeg gjør hvert fall så godt jeg kan på den ene dagen jeg har på meg til å få tatt bilder. I morgen blir det sjekk av minnepenn før vi får lov til å redigere bilder/film ferdig. Ser de at vi har rawfiler som er påbegynt til å løse oppgaven videre, blir det tatt som fusk og vi får ikke gjennomført eksamen. Nå håper jeg bare på at jeg får gode nok bilder til kvelden, sånn at jeg ka få et godt nok resultat!

Her er et bilde jeg har redigert for tema “nærhet” på min egen PC. Gjennom bildefortellingen/den røde tråden i bildene jeg skal levere, skal jeg få en nærhet til familie. Jeg håper bildene jeg ser for meg i hodet blir bra i virkeligheten.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *