STRANDTUR, OG HURRA

Categories Hverdag

For et fantastisk vær det har vært i dag. Skulle ønske vi hadde hatt flere slike dager i Mai, og tiden fremover. Fra i morgenkveld og hele torsdagen er det meldt enda mer regn og dårlig vær. Så i dag har jeg virkelig kost meg. Tok en tur til Ringshaugstranda sammen med en venn, og der møtte vi en venninne og sønnen deres av henne. Det har virkelig vært en superfin dag, og jeg har kost meg masse i sola. Har ligget rett ut og sett på livet rundt meg, og solan har fulgt oss høyt oppe på himmelen. Temperaturen har vært helt perfekt. Ikke for kaldt og ikke for varmt – akkurat passe til å slappe av og kose seg på stranda i fire timer. 

Jeg vil også gratulere mamma med den stor dagen! Vi har ikke klart å være samlet til å feire. Men til helgen blir det hurra-meg-rundt med familien. Ellers har det vært en superfin og solfylt dag!

Hurra for mamma♥ //påsken 2013

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *