SOLFYLT MANDAG

Categories Hverdag

Syns dagene bare flyr avgårde! Det har vært en solfylt dag med knallsol og varme i luften. I åttetiden dro de tre minste avgårde til skolen. Hørte heldigvis ikke de denne gangen. Hørte ingen i familien da de dro avgårde på jobb eller skole. Våknet ganske så trøtt klokken ti, men klarte ikke stå opp med en gang, og sluknet et par ganger i løpet av halvtimen. Tilslutt fikk jeg ristet meg ut av senga, og da jeg så det fine været utenfor slang jeg på meg bikinien og satte meg ut i sola. Fredfullt og stille ble jeg sittende på terrassen og kose meg, å høre på de små fuglungene i fuglekassen som henger på husveggen. Helt utrolig at de har klart å stifte en liten familie så tett innpå huset! 
Det ble noen timer i sola, og farge blir det mer av på kroppen. Mens jeg lå i sola i dag tidlig kom jeg på å tenke på at jeg var glad jeg ikke brakk hånda et par måneder senere. Nå er det bare å ønske seg flere solfylte dager fremover, og at sommeren er kommet for å bli. Selv om det er meldt litt regn de nærmeste dagene. Får bare håpe det ikke stemmer!

 

 Mimrer litt tilbake til det flotte stedet og den pene stranden på St. Ives, Falmouth i England♥

1 kommentar

1 thought on “SOLFYLT MANDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *