REVETALDAGEN

Categories Hverdag

Det ble en brå tur avgårde her på formiddagen. Jeg hadde vel rukket å være våken i en times tid, før mamma tok med seg barna og meg til Revetal. Der var det nemlig Revetaldagen! Og hvem liker ikke salg og billighandel? Siden vi har familie der, møtte vi også på noen av dem. Var ganske mange folk der enn det pleier, og slik er det på alle sånne dager hvor prisene er sunket. Mye spennende og se, og masse fint! For min del ble det ikke noe shopping. Mamma og jeg kjøpte oss like solbriller for en rimlig billig penge. To par ga vi bare en femtilapp for! Jeg ofret meg for å stå i den lange køen for mamma, og hun ble glad. 
Etter en del kikking dro vi for å kjøpe softis før vi kjørte hjemover. I dag var de ekstra, ekstra store – trippel så stor tenker jeg. Stor var den hvertfall! Været har også vært med oss, selv om det ikke har vært veldig varmt. Håper på ordentlig sommerdager fremover. Vi får krysse fingrene. Salget fortsetter både i morgen og lørdag, så det er ikke for sent å ta seg en tur på en billigere shopping!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *