FREDAGSKVELD

Categories Hverdag

Så var denne fredagen over også! Har vært en nydelig dag, og ikke minst en koselig kveld. Merker at mange er på ferie, for i nabolaget er det stille om dagen. Egentlig litt deilig at jeg selv ikke er på ferie, og er hjemme og koser meg i stillhetens skylag. Koser meg med slike sommerdager, og man blir fort litt mer glad når solen stråler høyt på den blå himmelen. Ingen skoleplaner og lekser jeg må gjøre. Men tar med meg kunnskaper jeg har lært på skolen inn i hverdagen. Hvertfall når det gjelder fotografering. Tar ikke fult så mye bilder med speilrefleksen lenger, men litt blir det. 

kveld har vi bare tatt det med ro. Siden det var opphold og deilig temperatur i kveld, tok vi med oss middagen ut på terrassen og koste oss der – alle sammen. På menyen i dag ble det potetbåter med løk, og ved siden av hadde vi nykål, brokkoli, biff og bearnaisesaus. Vi koste oss med andre ord! 
Resten av kvelden skal jeg ta det med ro og kose meg enda mer. Håper dere har hatt en like fin dag som meg – om ikke enda bedre, og så må dere kose dere resten av den lille tiden av kvelden som er igjen♥

 

 

1 kommentar

1 thought on “FREDAGSKVELD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *