HURRA, HURRA OG BURSDAGSFEIRING

Categories Hverdag

For en herlig dag! Vi har vært på farta i hele dag, og ikke minst kost oss. Først ble det en bytur med mamma, Oskar og Tiril. Ble titting i butikker og rundt omkring mens mamma tok sommerklippen. Og hun ble jo super fin i forhold til meg!!! (Se bildene under) Det var masse folk å se i byen, og de hadde helt klart på seg typisk festivalantrekk. Kunne nesten se de fleste av dem om de var på festival eller ikke. Man ser masse rare folk på sånne arrangementer også. Ellers var det ikke store greiene vi var ute etter på handelen. Måtte kjøpe gave, siden vi skulle i bursdag.

I det fine sommerværet, tok hele familien en tur til Revetal for å feire litt. Min herlige, søte og fantastiske kusine ble nemlig 18 år her om torsdagen (18. Juli og greier). Min tante har bursdag tidlig i August, og derfor slo de to sammen bursdagene sin til en. Så i dag har det blitt hurra meg rundt ute i finværet med minst 40 grader i sola. Vært et helt fantastisk vær, og jeg håper virkelig vi får flere slike dager til uka igjen og videre fremover. Syns vi virkelig fortjener det!
I fine omgivelser og hyggelig selskap har jeg kost meg utrolig mye, og det tror jeg de andre også gjorde. Vi ble servert pølser og hamburgere, og til dessert var det deilige kaker. Både marsipankake, snickerskake og pavlova. Veldig mye godt, og det ble til og med bading på de minste. Jeg avslutter kvelden stille og rolig med en avslappende kveld og musikk i rommet. Er så deilig med ferie, og jeg skal nyte den så lenge det varer – hvertfall når finværet er her! Ellers håper jeg dere lesere og andre har hatt en kjempefin og solfyllt dag ♥

Mamman min♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *