GOD NATT, SØNDAG

Categories Hverdag

En dag fyllt med små gleder, men ellers en stille søndag. Dagen startet i 10-tiden, hvor jeg ble vekt om at frokosten var klar. Vi har stått uten kjøkken i mange uker, og de fellesfrokostene rundt kjøkkenbordet som vi har hatt, har vi ikke hatt mulighet til nå. Men i dag var frokosten rigget til ute på terrassen, under paviljongen vi har stående. Stille og rolig var det rundt bordet, slik som det var i nabolaget. Ellers er ikke søndager sånn veldig spennende i ukedagene.
Sent på ettermiddagen i dag fikk vi plutselig besøk av en sølvbil. Det var en liten Toyota Yaris som snek seg inn i hagen, og ut kom min kusine som hadd kjøpt seg speller ny bil. Eller, for henne var den ny, men hun har kjøpt den brukt. Ikke så gammel er den heller, men tøff var den. Jeg som skal få lappen når den tid kommer, vet enda ikke hvordan bil jeg vil ha. Kanskje det har noe med at jeg ikke har noe peil på bil og merker. Heldigvis haster det meg ikke å få det gjort, og jeg har god tid. Først er det vel å få lappen i boks, før jeg kan ta med meg bilen og cruise rundt alene!
Nå har jeg gjort meg klar for kvelden, og det blir ikke like mange timer med søvn i natt. Blir en tidligere morgen i vente, hvor det blir en tur avgårde på et ærend. Ellers håper jeg dere andre har hatt en fin dag. Ble ikke noe tordenvær som jeg hadde håpet på, og som det var meldt. Får håpe den dagen kommer senere.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *