PÅ FIRE HJUL

Categories Hverdag

Dro meg litt i nakkeskinnet, og kom meg tidlig opp i dag. Derfor hadde jeg litt tid på morgen før jeg kom meg avgårde til dobbel kjøretime klokken 11:30. En del kjøring med kjørelærer har det blitt siden jeg startet midt i Mai. Men jeg har spart veldig mange timer siden jeg har kjørt så mye hjemme. Lærer mye gjør jeg også, og gleder meg veldig til jeg er ferdig, og lappen er i mine hender. I dag kjørte vi litt ut på motorvei mot Kristiansand et lite stykke, og videre til Tønsberg. Nå er det bare å lese mer på teori, sånn at jeg får tatt den snart. Sånn som tidsskjemaet mitt ser ut nå, har jeg ikke veldig god tid. Er hvertfall godt i gang, men gjenstår en del. Tenk om bare det kunne finnes en knapp eller to som fikk deg til å forstå alt med en gang. Da hadde ting vært mye lettere. 
Temperaturen har også kommet med noen ekstra varmegrader, og får håpe de holder seg i noen dager fremover. Syns vi fortjener flere varme dager før det blir ordentlig høst og vinteren kommer. Siden det var så varmt som det var, tok jeg på meg noe mer sommerlig enn en vanlig olabukse og enkel topp.

 Denne kjolen har jeg arvet av min kusine ♥

 

Q; Hvordan har dagen din vært?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *