DA VAR EN HJEMME

Categories Hverdag

For et tungt hodet! Skal vel ikke legge skjul på at hele kroppen er tung og sliten, spesielt hodet. Sto opp samtidig med fuglene, eller kanskje de sto opp litt før. Men isåfall var jeg ute av huset og på plass på kjøreskolen klokken åtte. I dag var neste steg på planen, hvor vi skulle ut på landeveiskjøring. Hele tre og en halv time tok det, og gjennom turen strakk jeg på beina bare én gang. Er glad jeg er ferdig med det nå, og neste time er allerede til uka igjen. Planen er å få tatt teorien også, å få den unnagjort, og det skjer allerede til uka. Derfor skal jeg bruke tiden nå til å lese enda mer, helt til hodet mitt sprekker. Men først skal jeg slappe av og samle energi. Det tar på å kjøre bil i mange timer.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *