TAR TUREN UT I KVELD

Categories Hverdag

Våket opplagt og utvilt til morgen i dag, og solen skinte og lyste opp rommet. Det er bare å nyte det, for om ikke så lenge blir det kaldere, mørkere og tristere ute. De siste fridagene skal jeg nyte før det blir en helt ny hverdag. Derfor har jeg stort sett tatt det med ro og kost meg med høstværet som har vært her i Tønsberg. Nydelig vær og ganske varmt. Kunne til og med gå ute i en tynn singlett. 

Egentlig har jeg ikke noe interessant og fortelle om. I kveld har jeg tenkt meg en tur på fotballkamp på arenaen. Lillebror skal nemlig spille mot fetteren sin. Så da er det bare å heie på TFK og Ivrig. Heia, heia! Ellers håper jeg at dere har hatt en fin dag. Tenk, i morgen er det fredag allerede, og jeg syns ikke det var mange dager siden vi startet på en helt ny uke. Jaja, jeg får finne frem litt varmere klær jeg ha på meg for å stå ute i kveld. Temperaturen er ikke veldig varm lenger, som det har vært tidligere i sommer. Skal ikke akkurat skryte, for vi kunne hatt en bedre sommer! Ønsker dere alle en kjempefin kveld videre, så må dere kose dere masse ♥ 

1 kommentar

1 thought on “TAR TUREN UT I KVELD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *