STILLE SØNDAG

Categories Hverdag

For en trøtt dag det har vært! Dagen startet i 09-tiden og utenfor regnet det og gråværet var her. Men etterhvert som alle kom seg opp av senga startet vi dagen med felles frokost. Dette skjer ikke hver dag, men siden i sommer har det blitt mange søndagsfrokoster sammen. Tiden gikk veldig fort rundt bordet, og vips så var aller ferdig. Ellers har denne søndagen vært ganske lik de andre søndagene. Har brukt tiden til å bare ta det med ro, før det blir fullt kjør fra i morgen tidlig. Også blir man fort litt latere når en ser dårlig vær☺

Nå er jeg synket godt ned i senga, halvveis klar til og en god natt. Har vært litt julestemning her i kveld syns jeg, hvor i har spist nydelig middag. Stek med poteter, brun julesaus, surkål, rødkål, rosenkål og tyttebærsyltetøy. Og ikke nok med det. Pappa hadde til og med laget riskrem som de andre koste seg med. Jeg er ikke så veldig glad i dette, så jeg sto over. Jeg var i tillegg veldig mett. Etter middagen måtte jeg legge meg ned, rett ut, for å få strekt magen. Skulle ikke ha tatt den lille pletten ekstra med mat, men det sies at magen blir mett før øyet! Håper dere har hatt en fin dag og en kjempefin kveld hittil, så må dere kose dere resten av kvelden. Ønsker dere en riktig fin uke, og noen fine dager fremover! Håper også være blir bedre, og at det ikke kommer så mye regn som det er meldt. 

 

 

Q; Hvordan har din helg vært?

1 kommentar

1 thought on “STILLE SØNDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *