EN HELG SNART FORBI

Categories Hverdag

Første uka på jobb har vært utrolig vellykket, og jeg koser meg masse i barnehagen sammen med morsomme og nysgjerrige barn, og ikke minst herlige kollegaer. På formiddagen før lunsjen, dro alle fire avdelingene til Eikhallen for å ha litt aktiviteter. Det ble satt opp seks stasjoner som barna skulle igjennom, og de var ganske flinke til å være i bevegelse. Etter en god økt hvor barna fikk slippet fra seg litt ekstra energi, gikk vi tilbake. Påfyll av matenergi gjorde mye, og det var full fart resten av dagen. Det var veldig deilig å komme seg hjem å vite at det var to dager med fri. Men før jeg tok helgen dro jeg rett avgårde da jeg kom hjem. Barn ble jeg ikke kvitt så lett. Jeg og venn tok med oss to barn og koste oss. Vi var alle sultene og hadde lasagne til middag. Smakte veldig godt, og det ble en liten barnefilm før vi tok turen ut. Var veldig deilig og ta det med ro resten av kvelden, og bare slappe av og nyte kvelden.

I går skjedde det ikke stort før senere på dagen. Lillebror og jeg tok en tur til MC Donalds, siden lillesøster og han andre lillebroren min ikke var hjemme. Og siden det skulle være voksenbursdag for mamma og tre venninner av henne her hjemme. Vi slang oss på sykkelen og kom oss inn til byen. Det var virkelig ille da vi var kommet frem. Store lange køer, og masse folk skulle ha sine menyer de også. Etter en del venting var det endelig våres tur, og vi fikk bestilt det vi skulle ha. Vi valgte og ikke bli sittende, for det hadde vi ikke orket i alt det kaoset. Godt er det at jeg ikke er der ofte! Hittil i år har jeg vært der to-tre ganger. 
Vi dro hjemover etter å ha fått spist, og da vi kom hjem var bursdagsjentene i full sving på kjøkkenet før gjestene deres skulle komme litt senere.
Derfor ble det en stille og rolig kveld på rommet. Men litt av den gode maten fikk vi selvfølgelig smake på da de andre var ferdige med å spise. Det finnes virkelig mange flinke kokker rundt om kring!

Dagen i dag startet ganske sent. Etter en natt med usammenhengende søvn, ble klokken ganske mye før jeg kom meg opp av senga. Det var forstatt formiddag, men det var ganske sent til å være meg. Ingen planer har blitt langt eller gjort i dag – har vært rene sløvesøndag. Skal lade opp til en ny uke på jobb.

 

Q; Hvordan han din helg vært? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *