LITT BURSDAGSFEIRING

Categories Hverdag

Det føles ut som det har vært en helt vanlig mandag for min del. Tidlig opp av senga etter en avslappet helg. Pyntet meg litt ekstra med kjole for en gang skyld, og tok turen for å henge ut flagget. Alt dette før klokken ble 06:00. Deretter var det å slappe av før en dro avgårde til jobb. Vel fremme på jobb, hvor jeg ble møtt av herlig barn og fantastiske kollegaer. Koselig å bli satt litt ekstra pris på, men likevel har det vært en helt vanlig dag for meg. I lunsjen kom det både tallerkener og kake på bordet. En av de voksene hadde nemlig bakt kake til meg, og jeg hørte noen rykter om at hun hadde stått tidlig opp for å bake. Forrige uke ble jeg spurt om det var noe spesielle kaker jeg likte best. Jeg sa jeg likte det meste. Men gjett hva slags kake det var? Jo, det var pavlova – med både jordbær, blåbær og kiwi (og ett bringebær da, haha). Angrer litt på at jeg bare tok et bittelite stykke, for den kaken var utrolig god!

Ellers har dagen i barnehagen stort sett vært det samme. Har tatt noen av barna for å være litt småslemme, og trøstet andre. Og ellers bare observert at alt har gått fint. Uansett hvordan dagen blir, er de på en måte aldri like, selv om en er igjennom samme rutine. Jobbevakta i seg selv går veldig fort, hver eneste dag. Verre er det når en går inn i den siste timen. Alt går så sakte! Vel ferdig på jobb var det å komme seg hjem. Da var det rett avgårde til neste “aktivitet”. Skulle være sammen med en venn, og vi koste oss med middag og lagde kake. Det var jo tross alt bursdag! Så i dag har jeg vært borte i hele dag, og feiring blir det nok mer til helgen.
Ønsker alle sammen en fin kveld videre, og at dere har hatt en fin dag! ☺ 

2 kommentarer

2 thoughts on “LITT BURSDAGSFEIRING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *