EN LANG TORSDAG

Categories Hverdag

Tenkte ikke å komme med store og lange ord nå i kveld, for snart skal senga få et langt besøk. Har vært en veldig fin dag, og har kost meg masse. Som alltid, etter at det startet 16. September, har jeg hatt en super fin dag på jobb som alltid. Mye lek og moro, og masse løping etter ungene – noe de syns er utrolig morsomt (og skal ikke juge, og syns det er litt morsomt selv). Været har også vært veldig fint, og allerede 09:30 i dag kledde vi på oss og tok turen ut. Siden da har vi vært ute og kost oss i hele dag, utenom den lille snarturen vi hadde inne for å spise lunsj. Og så var det lek og moro igjen!

Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Jeg storkoser meg på jobb, og gleder meg hver eneste dag til å stå opp (selv om jeg kan drøye den litt noen ganger). Og ingenting er vel bedre enn det. Slenge seg på sykklen, for så å møte store og små blide fjes hver eneste dag. Det er helt fantastisk. 
Nå er det snart fredag – IGJEN! Kan vel si at jeg feiret litt på forskudd, hvor jeg tok meg en tur til byen med en venn i dag etter jobb. Rakk bare en snartur hjemom hvor jeg fikk kastet i meg litt mat. Vi gikk fra meg og inn til byen, noe som bare tar 10-15 minutter. Ikke lange biten det. Fant oss noen butikker vi ville ta turen innom for å se, før vi satte oss ned for å spise litt. Vi bestilte oss hver vår lasagne fra Jordbærpikene. Det er den beste lasagnen jeg noen gang har smakt. Var helt nydelig, og nøt maten selv om jeg ble ganske så mett. Vi ruslet videre på titterunden, og shopping ble det også. Er jo Elleville dager i byen, og mye salg. Og jeg fant ut da jeg kom hjem av jeg fikk mye for rundt 600,- kr som jeg brukte. For det fikk jeg to strikkagensere, gode vintervotter fra Fjellsport, en genser, lue og ikke minst denne gode middagen. Alt i alt har det vært en kjempefin dag, og nå er det bare å glede seg til 15:50 i morgen, for da er det helg!

 

 

Q; Hvordan har din dag vært?

1 kommentar

1 thought on “EN LANG TORSDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *