MØRKERE TID

Categories Hverdag

Så var det fredag OG helg! Selv med bare fire dager med jobb denne uken har dagene vært ganske lange. Men dagene fylles alltid opp med glede, og det er å få være sammen med barna. Men uten om at dagene denne uken har vært lange, har det jammen meg gått veldig fort også. I dag er det hele to måneder siden jeg startet å jobbe i barnehagen, og husker første dagen som om det var i går. Gjennom tiden jeg har jobbet der har jeg merket stooooor forskjell, og jeg hoppet inn i den største utfordringen jeg noen gang har tatt tror jeg. Men med tiden syns jeg det har gitt meg mange gode resultater, og vel så det.

Jeg begynner klokken åtte hver dag, og sykler avgårde om morgen så lenge det er mulig å komme seg fremover på sykkel. Et vakkert syn møtte jeg på veien. Bortover med sykkelen trillet jeg avgårde, men måtte stoppe opp da jeg så disse vakre fargene over himmelen!

 

 

Fredagskvelden skal først og fremst brukes til å kose seg, og nyte helgen. Men the voice skal selvfølgelig rulle over tvskjermen. Ellers blir det en stille og rolig helg tenker jeg, med litt småplaner.

 

Q; Hvordan har din uke vært? Hva skal du i helgen?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *