SNART JULEKALENDERTID

Categories Hverdag

God morgen alle sammen. Vi går snart inn i den siste uken av november før adventstiden kommer, og julen nærmer seg. For ikke så lenge siden fant jeg ut av hva som ble årets julekalender på de forskjellige kanalene i år. Og jammen ble det ikke Jul i svingen. Er hele fire år siden den var sist, men det føles så mye, mye færre år siden. Kanskje det tyder på at jeg husker den veldig godt. Julekalenderene på tv er jo så koselig, hvertfall mange av dem. Kom virkelig i litt julestemning nå som jeg hørte sangen under her. Og utenfor er det litt vintertåke og hvit rim på bakken. Juletiden er ganske så koselig, men snøen er jeg ikke fullt så glad i. Kan komme litt snø på julaften, men ikke store mengder. Og så kan den forvsvinne igjen. Har merket at etter jeg fikk mitt første dyr så har jeg ikke vært fullt så glad i snø som det jeg egentlig var. Nå har jo alle kaninene mine bodd ute hele året, så jeg tror det er derfor. Men jul blir det likevel.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *