FREDAG, DET ER FREDAG

Categories Hverdag

Dagene flyr, og det er endelig helg igjen. Har igrunn ikke så mye å snakke om, men kan jo ramse noen små ting som har skjedd denne uka. Onsdagen dro vi med oss alle fireåringene pluss noen av de minste barna innover til byen. Vi var to voksene og fire barn fra avdelingen jeg jobber på, og vi ruslet til byen på våre egene bein. Jeg må jammen si at jeg ble veldig imponert over de fire barna vi hadde med oss, for de gikk hele veien fra Eik til torvet. Eller nesten da. Vi hadde med en liten vogn hvor de byttet på det siste stykket. Men å gå fra Eik og helt til treningssenteret Stamina, var det masse skryt å gi når de hadde gått så langt med sine små bein. 
På torvet var det mange barn fra andre barnahager, for det var nemlig “Barn i byen” som var for mange barnehager rundt omkring i nærheten. Brannbilen kom, og de hengde opp alle julehjertene de forskjellige avdelingene rundt omkring i barnehagene hadde laget. Også var det veldig viktig å få seg en bolle som ble delt ut til alle som var der. Har ikke så mye tid å skrive opp alt som skjedde på den lille tiden jeg har nå, men kan si at denne uken har vært like fin og super som alle de andre ukene. Når det er tilbake på jobb til uka, da er det allerede desember!  

En fin uke skal avsluttes med en herlig fredagskveld. Det er nemlig julebord som står på programmet. I den anledningen hadde jeg lyst på en ny kjole, og dette fikk jeg ordnet tidligere i uka. Syns tante hadde kjøpt så fin kjole, og den likte jeg veldig godt. Så da har jeg like som henne. Er ikke mange kjoler som er like fine, eller som jeg liker. Men denne måtte jeg bare ha! Bilder av den kan jeg se om jeg får lagt ut i helgen. Ønsker dere en kjempefin fredagskveld, og riktig god helg!

1 kommentar

1 thought on “FREDAG, DET ER FREDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *