TUT, TUT, BERT, BERT

Categories Hverdag

God søndagskveld alle sammen! Siste dagen denne uken, og enda en helg er snart forbi. En da med mye farting. I formiddag dro vi for å kjøpe juletre. Tok ikke lange tiden i år før det perfekte treet var på plass. Nå står det godt plassert i garasjen, og så skal det nok inn til uka. Før julaften må det hvertfall være klart. Ellers har det vært full fart. Ble ikke veldig lenge hjemme før jeg dro på farta igjen. I morgen er det siste kjøretimen min, og en finpuss før oppkjøring. Derfor tok pappa og jeg en kjøretur rundt omkring i Tønsberg, Nøtterøy og på Husøy hvor vi leverte julekort. Var vel ti julekort som skulle leveres, og jeg kjørte rundt i over tre timer. Dette må vel være bra trening før siste innspurt på lappen. 

Siden jeg ikke har PC’n min enda og har tilgang til bildene mine, ble det rett og slett et kjempedårlig webcamphoto. Skal bli bra å få tilbake verktøyet sitt sånn at jeg kan redigere litt bilder igjen. Dere får hvertfall ha en kjempefin søndagskveld videre, og nå

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *