HURRA!

Categories Hverdag

Endelig, da kan jeg slippe nyheten løs. Etter at jeg bestod teorien (11.12.13, kjempefin dato) fikk jeg dagen etter en oppkjøringsdato. Det var ikke lange ventetiden, og jeg gikk rundt og grugledet meg til denne dagen. Jeg har også klart å gå rundt og holde dette hemmelig for 99,9% av familie, venner og kjente. Det var først her om dagen pappa fikk vite det, og jobben selvfølgelig. Men absolutt ingen andre. Klarte til og med å lure mamma litt til morgen i dag, siden jeg ikke hadde kommet meg avgårde på jobb til tida. I dag har det vært julegudstjeneste i kirken for barnehagen, og jeg fikk henne til å tro at jeg skulle møte direkte der når det startet litt senere på dagen.

Istedenfor å sitte hjemme og få mamma til å lure enda mer, tok jeg meg en tur innom jobben for å hente noe greier. Kunne ikke få henne til å lure enda mer hvis jeg da kom hjem igjen. Derfor tok jeg turen til byen for å titte litt. Men endte opp med å sitte på Jordbærpikene og kose meg med en kake. Feire litt på forskudd. Før det virkelig gjaldt tok jeg en liten kjøretime. Siste finish. Det var heller ikke lange køen ved trafikkstasjonen, og sensoren jeg skulle ha ved min side var en mann. En ganske stille mann også. Og det innrømmet han selv. Kunne vel ikke vært bedre enn det. Før vi kjørte svarte jeg på to sikkerhetsspørsmål. Det var sikkerhetsbelte som ble valgt ut tilfeldig til meg, og jeg syns selv jeg svarte ganske bra på de. Så var det å kjøre avgårde. Selve turen gikk veldig fint, og sensoren sa hvor jeg skulle. Var litt nervøs, men det er jo vanlig. Kjørte vel i en times tid. Utrolig, jeg syns det føltes mye kortere ut! Med en fin parkering på stasjonen oppsummerer han, før han avslutter med å si at jeg har bestått! HURRA!!! Da var lappen i boks også.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *