ENDELIG HELG

Categories Hverdag

Min aller første kjøretur med lappen var veldig spennende. Endelig kan jeg kjøre alene! I går kveld tok lillebror og jeg en tur til Tangen for å besøke farmor og farfar. På forhånd visste de ikke at vi kom, og de ble veldig glad da de så at jeg ikke hadde med en ledsager ved min side. Vi stoppet innom for å ta en liten prat, men ble ikke så veldig lenge. En koselig tur ble det i hvert fall, før vi kjørte hjemover. 

Seint i går kveld bestemte mamma og jeg at vi skulle ta en tur til byen. De hadde jo nattåpent frem til 00:00, så hvorfor ikke. Mamma fikk unnagjort enda flere julegaver, og litt titting ble det det også. Selv så seint om kvelden var det mange mennesker som hadde sitt og holde på med, og det er masse som må gjøres for å komme i rute til jula. Vi var ikke hjemme før elleve om kvelden, og da var det rett i seng på meg. Pleier aldri å legge meg så sent når jeg skal på jobb dagen etter. Men jeg klarte det jeg, med litt over seks timer med søvn. Var litt sliten til morgen i dag kan du si, men å sykle til jobb tidlig om morgen er veldig deilig og jeg våkner ordentlig på veien.

Ellers har det vært en fin og rolig fredag på jobb. Til og med julegave fra jobben og noen av barna har jeg fått. Jula er virkelig koselig! Deilig var det også å komme hjem, og jeg som aldri sover om dagen måtte faktisk ta meg en liten lur. I kveld fikk jeg også med meg tvillingene på en kjøretur til Revetal for å besøke min tante, onkel, fetter og kusiner. Ikke visste de at jeg skulle ta turen til dem i dag. Men veldig koselig var det. Vi ble sittende litt og kose oss, og på hjemveien ble det en tur til Barkåker for å levere tanten min der. Med andre ord har det vært en veldig fin fredag, og nå skal jeg virkelig slappe av og kose meg før det er siste jobbedag lille julaften. Og så skal det bli deilig med to uker fri før det er på’n igjen! Nå har jeg ikke hatt ferie siden jeg startet å jobbe 16. September. Har lengtet litt etter det kan du si! Ønsker alle en finfin kveld videre, og riktig god helg alle sammen ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *