JULEBILDER

Categories Hverdag

Siden jeg har fortalt litt om julaften i et eget innlegg under her, tenkte jeg kunne vise noen bilder også. Det ble ikke tatt mange bilder, men kan jo vise noen til dere. I ettermiddag har jeg også kjørt tvillingene opp til tante på Revetal. For å si det sånn så merker man godt at de ikke er hjemme nå. Det er sååå stille! Deilig og kunne sitte foran tv-skjermen å se film og bare kose seg. Jula er virkelig koselig, og kjenner at det er litt deilig med fri fra jobb. Nå er det ikke tilbake tid før på nyåret, og jeg gleder meg til å få tilbake hverdagen igjen. Håper også at pc’n min kommer tilbake snart etter reperasjon. Men godt at mamma har photoshop hun også, som jeg kan låne litt.

Håper dere har hatt en kjempefin jul, og kos dere masse med fridagene – til dere som har det!

2 kommentarer

2 thoughts on “JULEBILDER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *