MIDDAGSGJESTER

Categories Hverdag

For en fin dag dette egentlig har vært. Dagen startet med å sove lenge, etter som jeg ikke kom meg i seng før nærmere to i natt siden jeg hentet mamma og pappa på fest. Greit at jeg nå kan kjøre litt rundt på dem etter alle de årene de har kjørt med meg. Koste meg til og med litt ekstra i går kveld med ost og kjeks.

 

I dag har formiddagen gått til litt smårydding og forberedelser. Vi skulle nemlig få middagsgjester litt ute på dagen. I mellom dette fikk jeg også tatt en liten tur til Vear for å få gjory noe som sto på lista. Så da var den saken ute av verden. Da jeg kom hjem igjen var det ikke lenge igjen til farmor og farfar skulle komme. Vi spiste kjempegod middag som pappa hadde laget. Nydelig fisk hvor vi ved siden av hadde poteter, brokkoli, blomkål, rosenkål og en kjempegod saus til. Jammen ble det fantastisk middag i dag også!

 Alle koste seg rundt muddagsbordet, og senere ble det dessert og masse hygge i stua hvor det fortsatt er julestemning. Treet stårt fortsatt oppe med massr fint pynt, men det er ikke så lenge til det skal nef igjen. Syns jula gpr så veldig fort. Merker det når det er julaften og andre store dager. Kokkene sliter og sliter med maten som skal serveres,  men det tar ikke lange tiden å sluke den ned. Tyder hvertfall på at maten som blir laget er god, og i dag smakte det ekstra godt med fiskemiddag! I mirgen er det en ny uke alt, og bare to små dager igjen av 2013. Det nye året er nå rett rundt hjørnet, og jeg kan se en liten bit av 2014. Dette har vært et spennende år. Og det største må vel være at jeg fikk gjennomført tredjeklasse på videregående og bestod i alle fagene. Fornøyd med karakterer var jeg igså. Og ingenting  er vel vedre enn det. Nå merker jeg at det begynner å bli litt slitsomt å skrive et innlegg på mobilen. Ikke hver gang jeg gjør det for å si det sånn. Men sånn er det når de bruker så lang tid på å fikse pc’n min hvor de har måttet vente på deler. Også tar det vel litt ekstra tid siden det er jul. Typisk at den skulle kræsje nå midt opp i den mest hektiske måneden. Men, men… Håper alle har hatt en superfin helg, og snart er hverdagen tilbake med full jobb. Det skal bli så deilig!

1 kommentar

1 thought on “MIDDAGSGJESTER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *