FLERE SNØFALL

Categories Hverdag

Mye snø var kommet sist gang jeg skrev noe her inne, og ikke nok med det. Nå har det kommet flere sekker med snø, og dette er alt for mye i mine øyne. Jeg likte desember veldig godt, hvor det var bart. Men så kom glatta, og deretter ble det snø. Holdt også med det første snølaget som kom. Da syns jeg det var mer enn nok. Selv om jeg ikke liker snøen, viser jeg glede til barna når vi er ute i snøen og koser oss når jeg er på jobb. Men det er fortsatt vintersesong, så vi må nok holde ut i noen uker til. Hvis ikke værmeldingen stemmer da. Nå har de gitt oss masse snø hele uken, og til uka igjen er det varslet om mildere vær med nedbør istedenfor. Får da inderlig håpe at dette stemmer.

Igjen så har uken gått utrolig fort, og i morgen er det fredag igjen. Så skal det bli veldig deilig med helg, og jeg skal kose meg ekstra mye for å få enda en fin uke på jobb. Storkoser meg like mye nå som da jeg startet i september. Tenk at fire måneder har gått allerede! 
Nå skal jeg nyte den lille stillheten jeg har før de andre kommer hjem igjen. Var veldig deilig å komme hjem til tomt hus, lage seg litt mat og slenge beina på bordet. Ellers merker jeg at jeg ikke har så mye på hjertet lenger. Men kommer sterkere tilbake nå den tid kommer. Legger heller ved noen vinterbilder slik det ser ut nå. Masse snø, og den vil jeg snart ha bort.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *