FRISK START PÅ HELGEN

Categories Hverdag

En lang og fin uke er ved verdens ende, og årets første måned er snart over. Syns ikke det er lenge siden nyttårsdagen hvor vi feiret med gode venner, nydelig mat og fine raketter på himmelen, og ønsket 2014 velkommen. Nå som januar har gått så fort, lurer jeg litt på hvor fort dette året glir forbi. Snart er vel neste år her allerede. Får da håpe at mange fine minner kommer først, sånn at 2014 blir et år en kan se tilbake på.

Vel hjemme fra jobb ble det en liten blund. Tyder på at jeg har kost meg ekstra mye i dag – eller kanskje hele uka. Men jeg våknet kvikt da lillebror og jeg fant ut at vi skulle snøbade litt på terrassen. I all denne snøen som har kommet, var dette faktisk ganske deilig. Kunne gjerne gjort det igjen.

Ja, ja. Nå er det helg og jeg skal lade opp nye jobbeenergier. Før jeg avslutter med litt TV-titting og fredagskos, skal lillesøster og jeg ta oss en tur ut i snøen. Med klær og full pakke denne gangen. Ønsker alle en kjempefin fredagskveld, og riktig god helg til alle og en hver!

 

Q; Hva skal du i helgen?

1 kommentar

1 thought on “FRISK START PÅ HELGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *