DET STARTET SÅ FINT

Categories Hverdag

Ble så glad da jeg endelig kunne se solen skinne igjennom vinduet mitt da jeg våknet til morgen i dag. Endelig kom sola tilbake, og den har jeg ikke sett siden desember. Var så fint vintervær der den lyste på himmelen, og jeg håpet at den kunne skinne noen dager for å smelte bort mer av snøen. Men der tok jeg visst feil. Siden kom det nedbør, riktig nok ikke snø denne gangen. Et pluss for det. Det har vært opphold på dagtid, men nå har regnet kommet tilbake igjen. Får håpe den får bort de store restene av snøen, og at våren kan vise seg snart. Hadde ikke gjort noe det. Bare den siste uken har det smeltet masse!

Utenom det jeg akkurat har vært på nå, har det vært en stille og rolig lørdag. Deilig det også noen ganger. Men i kveld tok jeg med meg lillesøster til hallen for å se håndballkamp. TT skulle spille mot Glassverket, og krysset fingrene på at det skulle bli en seier i dag. Litt rart er det å sitte og se håndball fra tribunen, etter ti år hvor jeg har vært ute på banen og spilt selv. Til pause lå de under med ni mål, og sluttresultatet etter andre omgang ble tap, 25-37. Men morsomt å se likevel. En del kjente som spiller fortsatt, som jeg spilte med da jeg selv var spiller i klubben. Men også mange nye kjente fjes. 
Så da skjedde det litt denne lørdagen, og resten av kvelden blir stille og rolig. Ingen andre planer er blitt lagt. I morgen er det også morsdag, hvor man skal sette litt ekstra pris på sine mødre. Ønsker dere en kjempefin kveld videre!

Legger ved et bilde av Pompel ute i snøen, siden jeg ikke har noen andre for øyeblikket.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *