DEN LILLA KARTONGEN

Categories Hverdag

I natt har jeg sovet så godt! Må nesten være rekord. Jeg var veldig trøtt i går kveld og sovnet så fort jeg la meg til rette og hodet ned på puta. Var ordentlig i drømmeland, og sov helt ut til 11:30. Med andre ord har jeg hatt fri fra jobb, fordi de syns jeg trengte litt ferie. Noen fordeler er det jo med å være tilstedet i arbeidet hver eneste dag, uke inn og uke ut. Til og med når en liten forkjølelse er i kroppen. Jeg må være mye mer syk enn litt snufsete for å holde meg hjemme. Men jeg sa ikke nei takk til en liten fridag. Så da ble det litt ferie på meg også, og en langhelg. Tidligere i uka fant jeg endelig det jeg har vært på jakt etter lenge. Påsken er jo ikke før om noen uker, og allerede har de fått inn påskegodt i butikkene. Påskeegg i lillakartong er veldig populært hos mange – ikke bare hos meg! Hadde vært på flere butikker og sett om det hadde kommet inn noe, men ikke en kartong å se. Men så fikk jeg høre en stemme viske inn i øret at en coop butikk hadde det. Da var det ikke noe annet enn å ta med seg lillesøster og to av hennes venninner for å kjøpe med en pakke. 

3 kommentarer

3 thoughts on “DEN LILLA KARTONGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *