EN FILMANBEFALING PÅ GRÅVÆRSDAG

Categories Blogg

Jeg har veldig lyst til å komme med en filmanbefaling til dere der ute. Her i huset har vi tilgang til netflix, og det var her jeg kom over en film med navnet “Lovestruck: The musical”. Jeg klikket meg inn, og starten av en film har noe å si for meg. Blir det for kjedelig fra starten av så orker jeg ikke å se en film lenger. Men denne fanget min interesse med en gang, og jeg rakk akkurat å se den ferdig før jeg måtte ut på en liten kjøretur.

For å si kort om den uten å røpe for mye handler den om en Broadway-stjerne som får tak i et mystisk brygg som gjør henne 30 år yngre. I ugjenkjennelig form forsøker hunn å stoppe datterens bryllup slik at også hun kan bli stjerne.

Filmen har også fått noen fine tilbakemeldinger på at dette er en flott film – noe jeg er stort enig i. Det er flere dansescener midt i filmen som er spredt utover, og for å si det sånn så syns jeg hvordan de har laget og satt dette sammen er helt fantastisk! Absolutt en film en burde se, og jeg ser selv ikke mye film – men denne var råbra! Under ser dere noen klipp fra det musikalske.

 

Lovestruck: The musical

 

 

Var dette noe for deg? Da er det bare å se filmen som har enda mer å by på!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *