NEW TOP

Categories Hverdag

Da var onsdagen her, men den er også snart over. Det å være tilbake på jobb er veldig deilig, og det nydelige været har vart til over påsken. Slike dager vil vi alle ha fremover, og gjerne frem til høsten. Hadde ikke gjort noe å få en super fin sommer i år. Etter jobben i dag tok jeg og lillesøster en liten tur til byen. Jeg vet ikke helt hva som fikk meg til å dra dit, for jeg hadde ikke noe jeg måtte gjøre. Men, det endte med noen shoppingposer med hjem, og et av kjøpene var denne fine tshortene jeg likte veldig godt. En nøytral farge med enkel tekst på fronten, og vannvittig god og myk stoff. Ellers har det vært en ganske stille og rolig kveld. Og i morgen venter en ny, spennende og fin dag!

3 kommentarer

3 thoughts on “NEW TOP

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *