VELKOMMEN MAI

Categories Hverdag

Da var det endelig helg, og det var på tide. Føles ut som en evigheter siden jeg hadde fri sist. Men vent – 1. mai i går og en rød dag. Gårsdagen satt vi ute på terrassen når vi fikk besøk på ettermiddagen. Vafler ble stekt og servert, og vi koste oss i solveggen. Nesten hvert fall. Blåste sur vind og solens varme kom ikke godt nok frem i “blesten”. 
Så var det  tilbake på jobb i dag, siste for denne uken. Hadde en liten følelse på at det var mandag, men så minnet jeg meg alltid på at etter jobb så var det helg. Selv med en stille og fin dag har jeg kost meg masse. Nå er det sofaen som gjelder, og med norske talenter på skjermen kan det nesten ikke bli bedre. Middagen er ikke på borde enda, men den kommer senere. Ellers var jeg bare innom en liten tur, så ses vi nok plutselig igjen!
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *