FLOTT 1. PINSEDAG

Categories Hverdag

Først vil jeg bare si: FOR EN FANTASTISK DAG! Våknet opp til sol gjennom vinduene som lyste opp rommet. Spiste en god frokost før jeg rigget meg til ute på gressplenen med tepper, musikk og lille Pompel i uteburet ved siden av. Solen strålte, og der lå jeg rett ut og koste meg og var helt i himmelen. Lå vel der i nesten tre timer og slikket sol! Nøt stillheten rundt meg, og ble også en liten dupp og var langt inn i min egen verden. 

Litt lenger ute på ettermiddagen fant plutselig lillebror at han skulle opp til fettere sin på Revetal. Så snill som jeg er kunne jeg kjøre han opp. Syns det er ganske morsomt å kjøre bil, så det gjorde meg ingenting. Vel fremme hadde jeg ikke noen planer om å bli der, men en liten tur innom før jeg dro hjemover igjen. Tiden gikk, og der ble jeg sittende hos tante i underetasjen. Min kusine på 2 år kom en liten tur innom hun også. Men hun var litt opptatt med lek ute i gaten. Vi tok oss en liten tur ut vi også, men endte opp å sitte ute på terrassen i overetasjen hos min andre tante og onkel. Der var de også i gang med grilling, og mens de spiste holdt vi dem med selskap ute i solen. Litt rester ble det igjen etter de, så tante og jeg kost oss med kjøtt og poteter.
Lille Millemor var klar for sengen, og vi andre satt fortsatt ute og koste oss i det fine været. Ble også litt dessert – den nye smashisen på boks. Var første gang jeg smakte den, og var ikke veldig “WOW”. Den var god og helt grei. Men godt var det med litt is.

Tiden fløy i godt selskap. Klokken var blitt 21:00, og da hadde jeg vært der i fem timer allerede. Men veldig hyggelig var det å sitte ute og bare kose seg med familien. Vendte snuten og kjørte hjemover. Det var også en stor og fin sol som var på vei ned fra himmelen, og da måtte jeg stopp opp langs veien for å dokumentere dette. Var så flott lys syns jeg. Hver gang jeg har vært ute og kjørt på kveldstid har det alltid hvert flotte solnedganger. Kanskje jeg må bli flinkere til å ha med speilrefleksen hver gang jeg skal ut å kjøre på den tiden av døgnet. Blir mye bedre bilder med det store kamera enn mobilen (selv om mobilkamera mitt tar veldig bra bilder). Ellers håper jeg alle har hatt en super fin dag i det nydelige været vi har hatt i dag!
 


♥Solnedgangen på vei hjem fra en hyggelig kveld på Revetal ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *