KOSETUR PÅ STRANDA

Categories Hverdag

En ny morgen, og en ny uke. Det har vært en veldig fin pinsehelg, og jeg har kost meg masse. Kan jo komme med litt kort handling om hva som har skjedd her. Lørdagen dro mamma og pappa innover til Ikea, og jeg hadde håpet at jeg kunne sitte masse ute. Men sånn så det ikke ut til å la seg gjøre. Regnet kom og det ble dårlig vær. Tordnet litt gjorde det også på pinseaften. Søndagen var solen tilbake, og som nevnt tidligere dro jeg på besøk til Revetal og ble sittende der utover kvelden.

Så var andre pinsedag her, og jeg hadde sagt at jeg ville ta en tur på Karlsvika hvis været var greit nok til å la seg gjøre det. Vi fikk jo ikke tatt noen standturer i fjor, men nå var den første sjansen her. Det var bare mamma og meg som dro utover, sammen med tante, onkel, kusiner og fetter. Veldig koselig, og det var heller ikke så veldig mange der. Kom flere litt etter hvert, og jeg koste meg masse på stranda, og da tenker jeg alle de andre gjorde det også. Vi var vel på stranda i tolv tiden, og vi rigget oss til og fikk solen i øynene. Helt fantastisk og kjempefin dag, og litt senere kom min lillebror, en til kusine, tante og fetter. Så vi var en liten flott gjeng der vi satt. Det ble grilling og bading i havet. Jeg var til og med en liten tur ut i vannet, men likte meg der og da best på land i solstolen. Enda et minnet har satt spor hos meg, og håper der blir flere slike turer utover sommeren. Nå er det bare TRE uker igjen til ferie, og jeg gleder meg masse! Kan jo avslutte med noen bilder fra turen før jeg snart drar avgårde på jobb.

1 kommentar

1 thought on “KOSETUR PÅ STRANDA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *