FOR EN KVELD

Categories Hverdag

Helt utrolig. Jeg koste meg så masse på sommerfesten med jobben i går. Da jeg kom hjem fra jobb gjorde jeg så smått meg klar for fredagens høydepunkt. Møtte en jeg jobber sammen med, og sammen tok vi følge på syklene våres til Nana thaikaway og resturant på Eik hvor vi skulle spise sammen. På forhånd hadde vi gått for et lite koldtbord med to retter pluss vårruller ved siden av. Vi fikk servert en wok-rett som het gai phad met mamuang himmapan. Dette var wok med strimlet kyllingfilet cashewnøtter, søt chilipasta, løk, gulrøtter, paprike og masse andre grønsaker i. Den andre hadde navnet phad satay, en wok med sataysaus, løk, champignon, tomat og masse andre friske grønnsaker. To helt fantastiske retter, og det smakte himmelsk. Var første gang jeg spiste og smakte noe mat derfra, og jeg har veldig lyst til å ta flere turer innom der når det passer seg. For å si det sånn så var det noe av den beste maten jeg har smakt. Var to retter som passet meg mitt i blinken!
 

Etter et godt måltid i hyggelig selskap hvor vi var tjue personer som koste oss, forsettet vi festen hjemme hos en av damene. Hun hadde en kjempefin uteplass på terrassen sin hvor halve plassen var pakket inn med vegger og vinduer og en sidevegg som hadde skyvedører i glass. Det var så koselig og fint der! Et langbord som var pyntet med masse lys og blomster. Nesten sånn at jeg ville hatt en slik plass selv. Her ble vi sittende og kose oss. Jeg hadde det helt topp, og det så ut som alle de andre damene hadde det også. Kom på litt musikk utover kvelden, og litt godt i glasset. Helt fantastisk var det, og i halv ett tiden eller noe sånt når jeg dro var vi vel fire-fem som satt igjen. Og da dro vel de fleste hjemover. En super fin kveld!! Hjemme i ett tiden og i seng allerede halv to. Deilig var det å få sove ut til klokken tolv. Til vanlig er jeg oppe i ti tiden i helgene, men dette var vel et godt tegn på at jeg koste meg hundre og ti prosent i går.
 

 

Q; Har du spist på nana før? Hva syns du om maten?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *