HURRA FOR SOMMERFERIE

Categories Hverdag

En ukes tid siden sist, og det har i grunn ikke vært noe interesse for meg å skrive noen få ord. Men det har allikevel skjedd litt for det. I går var det full fart. Det var torsdag og nest siste dag på jobb. Dagen gikk like fort som den kom, og på ettermiddagen skyet det til. Jeg fikk avspasert denne dagen, og var derfor hjemme klokken to. Veldig deilig for å si det sånn, og derfor tok mamma, lillebror og jeg turen til senteret på revetaldagen. Der var det litt aktiviteter for de minste utendørs, og salg for både store og små inne. Vi jentene gikk sammen med tante, mens Oskar fløy sammen med fetteren vår. I en av de første butikkene vi kikket i var en klesbutikk hvor mamma fant seg noe fint. Vi så før vi dro at det var store svarte skyer på fære, men at de var på svev andre vei. Ikke så lenge etter at vi hadde tittet litt rundt hørte vi et smell. Det kom som forventet, og ikke lenge etterpå kom det enda mer torden som vi hørte ganske godt, og dermed gikk strømmen. Så ble vi jaget ut av butikken for å stå og vente til strømmen var kommet tilbake. Vi fikk handlet det vi skulle før vi tittet videre. 

Shopping ble det også på meg. Så at det var salg hos min kusine, som da jobber på B.yong. Her fikk jeg masse hjelp fra henne, og tusen takk for det. Med meg hjem ble det tre topper og to bukser, og alt dette til litt over tusenlappen! Jammen godt jeg fikk dette på salg. Her er de kule toppene jeg endte med, og syns de er ganske fine. Vil du ha slike – ta turen til B.yong på Revetal. Og den første toppen brukte jeg i dag, og gud så deilig stoff den har. Helt himmelsk å ha på seg!
 

Nå er det sommerferie i fire uker. Kjenner det skal bli godt og håper på masse sol og fint vær. Men det skal også bli deilig og komme tilbake siste uka i juli. Her i huset blir det en nokså stille og rolig kveld. De tre minste er avgårde, og om ikke så lenge blir det nydelig middag med mamma og pappa. Kjempefin start på ferien syns jeg ♥ Ønsker dere andre en fin kveld og super helg. Og til dere som har ferie – kos dere!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *