EN SOLFYLT LØRDAG

Categories Hverdag

Og været har vært helt supert i dag også! Kjempestor sol har gitt fra seg masse deilig varme fra nesten skyfri himmel, og gradene har vært opptil over 30 grader i skyggen. Rigget meg godt til rette på terrassen i dag tidlig, og tok en frokostbit i finværet. Etter det har jeg ligget rett ut hele dagen og bare slikket sol. Gjelder å nyte hver time og hvert sekund av dette finværet. Vet aldri hvor lenge det kommer til å vare, selv om uken fremover er meldt knallsol. Jeg skal hvertfall klistre til meg mer sol på kroppen siste uken av ferien og bare kose meg. Vært veldig deilig med ferie, bortsett fra at den har gått fort. Snart tilbake til jobb nå. Hadde vært deilig med noen uker ekstra, men gleder meg til å komme tilbake til hverdagen igjen å se alle de andre.
Ellers har det vært en stille og rolig dag som dere sikkert skjønner. Vært på en liten handlerunde nå i kveld, og så blir det nok en deilig middag som pappa mikser sammen litt senere i dag! Håper alle har kost seg masse i det fine været vi har hatt her i Tønsberg, og mange andre steder. Jeg er super klar for en fantastisk dag i morgen også!!!
 

1 kommentar

1 thought on “EN SOLFYLT LØRDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *