LA FRA MEG KROPPEN OG GIKK

Categories Hverdag

Det tar på i disse varme dagen vi har fått, men jeg klager ikke. Med 36 grader i skyggen, og sikkert 40 grader i sola forflytter jeg meg rundt mellom å være i sol og skyggen fortsatt. Men det er ett sted det er helt fantastisk å ligge. I bassenget! Selv om solen skinner der også er det en fin kjøling av å ligge der og flyte på madrassen i vannet. Lå der ganske lenge i stad, og da jeg gikk opp lå kroppen min igjen. Annet slit orker jeg ikke i denne varmen, og mat har jeg nesten ikke spist. Men drikke derimot har jeg kastet i meg! Jeg skal hvertfall nyte de siste feriedagene mine, for nå flyr tiden fort. Bare i kvelden, morgendagen og helgen igjen med fri!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *