DET LILLE ETTERMIDDAGSBADET

Categories Hverdag

Gradene ligger fortsatt høyt oppe – 30 grader her i kveld nå, og etter en så lang og heit dag orket jeg ikke mer. Det ble en tur i bassenget for å avkjøle den varme kroppen. I kveld var det også veldig deilig i vannet, og jeg kunne ligget der mye lenger. Har vært en helt fantastisk fin dag – helt topp for å si det sånn. Musikken har vært online i hele dag og spilt mange fine sanger om og om igjen. Med musikk i bakgrunn og med det fine været vi har kan det nesten ikke bli mer magisk. Kost meg masse og bare tatt det helt med ro og gjort akkurat det jeg har følt for. Men nå har solen forsvunnet bak den lille skogen og de høye husene, og jeg har trukket meg inn for å få en rolig avslutning på den perfekte dagen. Livet er magisk!

1 kommentar

1 thought on “DET LILLE ETTERMIDDAGSBADET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *