FILMANBEFALING – MUSIKAL

Categories Fritid

Jaja, så ble det ikke noe jobb i dag. Vært småpjusk i helgen, og til morgen i dag var ikke kroppen særlig samarbeidsvillig. Halsen har vært problemet i tillegg til hoste og tung i hodet. Jeg følte meg litt bedre litt tidligere i kveld, men nå ser det ut til å komme til det samme gamle igjen. Får bare håpe jeg får en god natt søvn og er frisk til i morgen. Er så og si nesten aldri syk, og det er vel andre dagen jeg har vært borte fra jobb siden jeg startet pga sykdom. Så i dag har jeg holdt sengen store deler av dagen. Ellers har jeg fått sett en film i ettermiddag. En ganske fin film hvis jeg kan si det sånn. Tenkte jeg kunne komme med en filmanbefaling til dere der ute, siden jeg syns den var så bra. 

Ta meg med! heter filmen, og det er en romantisk filmmusikal basert på Halvdan Sivertsen og Jan Eggum’s sanger om fem ensomme mennesker i en rolig bygård i Oslo. En film jeg kommer til å se flere ganger. Og skuespillerne som er med er Marion Ravn, Haddy Njie, Kjersti Elvik, Magnus Grønneberg og Frank Kjosås. En utrolig flink og samarbeidsvillig gruppe som gjør filmen helt fantastisk og bra! Er virkelig en film du burde se.

 

Q; Har du sett filmen? Hva syns du om den?

1 kommentar

1 thought on “FILMANBEFALING – MUSIKAL

  1. Har vurdert å se den! Tror jeg skal leie den i morgen;)
    Ha en fortsatt fin kveld!<3 Du har forresten en utrolig fin blogg, så jeg er herved fast leser på den 🙂
    Jeg startet selv å blogge igjen etter en lang, lang stund og blir veldig glad om du vil ta en titt innom!<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *