DET ER FREDAG

Categories Hverdag

Da var det endelig fredag og helg! For meg føles det ut som det stort sett har vært helg hele uken, siden jeg har vært hjemme fra jobb alle dagene. Ikke noe gøy å være syk og å sår hals, hoste og tung i hodet. Prøvde meg en tur på jobb om onsdagen, men etter en og en halv time var det å komme seg hjem i senga igjen. Både i går og i dag har det vært planleggingsdag, men der fikk jeg beskjed om å droppe for å bli frisk. Så en ganske så stille og kjedelig hverdagsuke. Jeg var til og med blitt så rastløs av å bare sitte hjemme at jeg i går ettermiddag måtte høre med min familie på Revetal om jeg kunne komme en tur. Heldigvis passet det, så jeg tok med meg lillebroren min og dro opp. Ble vel litt fire og en halv time på besøk, og vi koste oss med deilig middag sammen. Taco var på menyen. Veldig godt. Bortsett fra hosteanfallene jeg fikk ved bordet da. Måtte til slutt ta en liten tur å få roet meg. Ellers var det en veldig koselig kveld hvor vi koste oss med Allsang på grensen!

I dag tidlig våknet jeg til en fryktelig hes stemme. Den var nesten borte. Heldigvis kom den litt mer tilbake, men fortsatt veldig hes, og jeg syns ikke stemmen min er til å kjenne igjen for øyeblikket. Satser på at det kommer en skikkelig dose med mirakelkur nå i løpet av helgen. Er så lei av å ha uønskede bakterier i kroppen. I kveld blir det en ganske stille og rolig kveld. Vi skal kose oss med god mat, men det blir også en liten kjøretur for å hente disse tvillingene på hver sin kant. Han ene er i bursdag, mens hun andre er hos en kompis. Hva skulle de egentlig gjort uten meg? De har jo en egen taxisjåfør til nesten alt. Noe må de faktisk greie seg selv. Får ønske alle sammen en kjempefin helg, og nyt den. Det skal jeg, å lade opp friske batterier til en ny uke på jobb.
 

1 kommentar

1 thought on “DET ER FREDAG

  1. Kos deg! Ha en fin fredags kveld 🙂
    Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *