BARE EN DAG IGJEN

Categories Hverdag

Da er hverdagen snart forbi, bare en dag på jobb igjen og så er det endelig helg. Igjen! Syns ikke det er mange dagene siden det var søndag og jeg var klar for en ny uke med arbeid. Hvor blir timene og dagene av? Etter at jeg sist var innom her var det en nokså rolig helg. Om søndagen var vi bedt i bursdag til farfar som hadde litt sen feiring. Veldig koselig, og farmor hadde bakt veldig god kake, verdens beste kake hvis jeg skal sette prikken over i’en. Og helt himmelske sånne wienerbrød. Sistnevnte skal jeg jammen meg få oppskriften på, og så skal det bakes. Var ganske enkel å lage også, sa farmor. 

Jammen er det godt å være tilbake på jobb igjen også. Var syk og borte fra jobb hele forrige uke, og da jeg kom tilbake på mandagen kjente jeg på kroppen at jeg hadde savnet den normale hverdagen. Jeg føler at det blir ganske stille på bloggen til tider. Men det kan skyldes av at jeg ikke har noe på hjertet. Men så fort jeg har noe å fortelle kommer det innlegg om det. Nå skal jeg bare kose meg og nyte stillheten den lille stunden alle de andre i huset er borte. Minste bror er på trening og de andre er på farta.
Avslutter med å legge ved et bildet jeg tok en av de siste dagene hvor det plaskeregnet, og som jeg syns ble ganske fint. Kos dere masse og ha en fin kveld – i morgen er det endelig helg. Bare en dag igjen!
 

1 kommentar

1 thought on “BARE EN DAG IGJEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *