GOD KVELD, FREDAG

Categories Hverdag

Hurra, nå er det endelig helg. Som sagt har denne uke gått fort, og det skal bli godt med et par dager fri. På jobben startet det med en veldig rolig morgen. Lurte litt på hvor alle sammen var siden det bare hadde kommet ett barn på avdelingen min da jeg kom på jobb i åttetiden. Men veldig deilig med slike morninger, og vi endte opp med nesten full gruppe. Det var en rolig formiddag hvor noen koste seg i gymsalen, en liten gruppe fortsette med å lage perlearmbånd som jeg fikk satt i gang på morgenkvisten og et par barn koste seg ute og hadde det gøy. Dagen i dag gikk ganske fort, og jeg føler meg så effektiv på jobb om dagen. Skryt får jeg også, og ingenting er bedre enn det!

En veldig fin dag på jobb, og i dag har det også kommet et veldig fint gullkorn. Jeg står og hjelper en tre år gammel gutt, da det plutselig kommer fra han, “Når du blir tre år kan du kjøpe sånn apekattruse sånn som jeg har”. Så herlig sagt, og godt jeg blir sett på som et lite barn på hans alder. Ingenting er vel bedre enn det når en snart nærmer seg tjue (selv om jeg bare er et par år i hodet da). Godt en kan leve det barnslige livet sitt på jobb sier nå jeg. Der er det lov, for hjemme syns de minste at jeg er veldig barnslig.

Ellers har det vært en gråværsdag med masse regn. Men med gode klær har vi kost oss masse ute på ettermiddagen. Kvelden har også vært stille og rolig. Skjedd lite, og nå er vi akkurat ferdige med å spise god middag sammen som en familie på seks. Ble nydelige fløtepoteter på pappas beste måte, og ved siden av var det både kyllingfillet, svinekjøtt og grønnsaker. Smakte himmelsk, og jeg er ganske mett her jeg koser meg med musikk og tar det helt med ro. Slike kvelder er koselige, og i morgen håper vi på en fin fest her i gata. Krysser både fingre og alt en har for at det er fint vær i morgen kveld – i verste fall opphold.
Håper alle har hatt en fin og spennende uke og at dere er klare for helg. Det er hvertfall jeg!
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *