EN KVELD PÅ BANEN

Categories Hverdag

Vi er nå snart ferdig med august for i år, og vips så var høsten her når september er rett rundt hjørnet. Denne måneden er ganske så fin, med fine farger på trærne og hvor bladene faller ned pøh om pøh. Tynne små fleecejakker har jeg funnet frem og tatt i bruk. Det er også denne måneden hvor jeg i år fyller tjue år. TJUE ÅR!!! Hvor blir årene av? Husker første skoledag i 1. klasse hvor jeg sto ute i skolegården og rektor ropte meg opp. Og for og ikke glemme barnehage årene. Spesielt de siste årene hvor jeg var så heldig å få lov til å gå på Ygdrasil hvor vi bodde ute i skogen fra start til slutt, og om sommeren hvor vi slo opp lavvo på Karlsvika. Gode tider, gode tider!

På jobben har jeg fine dager. De flyr så og si avgårde og det er alltid noe å gjøre. Søte små barn kan komme med de herligste kommentarene, og rett før helgen som var fikk jeg høre et gullkorn. Er bare små hendelser som skal til for at dagen blir bra. 

“Når du blir tre år kan du kjøpe sånn apekattruse sånn som jeg har”. Gutt, 3 år.

Barnehagealderen, spesielt de fra 3 til 6 år, er bare så herlig. Helt fantastisk. Hører så masse fint, og små barn kan også få sagt det. Virkelig! Koser meg virkelig i arbeidet, og et å ha en slik hverdag er helt fantastisk. Nå er vi litt over halvveis i uka, og det er bare to dager igjen til helg. Og hvor blir tiden av? 

Vel hjemme fra jobb og beina på bordet. Men slik ble det ikke lenge. Papsen og lillebror var på vei til fotballkamp, og jeg hang meg på. Lillesøster og laget har nå i kveld spilt i Sandefjord, og jammen fikk de ikke med seg en seier hjem! Solen skinte på banens arena lenge, og nydelig høsttemperatur var det også. Ble litt over en time med fotball i kveld, og jammen ble det ikke en tur innom Obs. Var innom der for å se om jeg kunne finne en regnbukse til meg selv, ettersom den andre har har begynt å miste sin effekt. En regnbukse er ikke noe særlig å bruke når den trekker til seg vann innvendig. Så nå ble den fornyet i et håp om og ikke bli vår gjennom høstens tider. Ble til og med en liten dab radio med meg hjem. Så nå kan jeg velge mellom flere kule musikkanaler som jeg ikke hadde på min stereo. 

Jeg har hatt en veldig fin dag, og håper dere har hatt det samme! To nye dager står i vente for denne uken før det endelig er helg. Blir veldig deilig kjenner jeg. Vil derfor ønske dere en kjempefin kveld videre, så må dere kose dere masse. 

En som var glad for litt kos da jeg kom hjem fra jobb i dag ♥

1 kommentar

1 thought on “EN KVELD PÅ BANEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *